Friday, October 29, 2010

ohh ahmad badawi !



ye..! ini dia ahmad badawi, adik aku..


*seorang kanak-kanak yang masih mencari erti kehidupan sebenar*
(dia still dalam kategori kanak-kanak ke???)

ahmad badawi seorang adik yang terbaikk dan terhebatt bagi aku.. *weyh amal, betul ke ko puji adik ko niyh? (smbil sepak-sepak muka sendiri)*.. okay! sakitt! yup! yup! yup! dia seorang adik yang baaiikkk... baru 5 minit yang lepas aku perasan dan sedar yang dia memang seorang yg baikk.. haha! 

actually, budak ni tak de larh jahat mane pon.. dia cuma a bit naughty saja.. almaklum lah, anak jantan maa.. tapi, semakin hari semakin dia membesar * dia memang seorang yang BESAR*.. aku nampak sikit demi sikt perubahan kat diri dia.. (ayat tak boleh bla tuh)

kalo dulu-dulu, nak mintak tolong dengan dia.. harapkan pagar, pagar hampeh tak boleh diharap! but now, kalo aku mintak tolong for instance cam masak nasik ke tolong masakkan air ke, dia on je.. aku suka akan perubahan itu! *kurang la sikitt keje aku kat rumah ni* hehe..

tapi kadang-kadang quite annoying gak mamat ni.. kalo nak mintak tolong something, kena ade upah dulu.. one of the example, bluetooth lagu kat handphone dia.. almaklum lah, orang baru dapat handphone, memang la cam tu.. aku pon kadang-kadang layan la, tapi bila time mood aku tak begitu mulia, lantak kau la situ! pedulik ape aku! hehe..*ye! aku seorang kakak yang kejam* 

dalam banyak-banyak adik-beradik yang aku ade, dengan dia ni larh yang aku paling paling paling rapat gilaaa! maybe atas factor dia anak last and i'm the second last.. and dalam banyak-banyak adik-beradik yang aku ade, dengan dia juga larh aku selalu selalu selalu gaduh.. bila kami gaduh, mak mesti akan cakap :

" aku bagi budak berdua ni makan pantat lembu karang"
*opps! ayat agak lucah disitu..*

and one more thing nak story niyh.. even kami selalu gaduh, kalo one of  us tak ade kat rumah, yang sorang lagi tu mesti akan tanya-tanya.. so, this situation akan menyebabkan mak aku cakap macam ni :

" bila orang tu ade, bergaduh je keje korang.. bila dia tak ade, mencarik-carik pulak."
* ini namanya kasih sayang antara adik-beradik*
(waah gitu!!) hehe.. ;)

dia juga seorang yang sangat sangat sangat suka makan.. dia kalo nampak makanan tu, dah macam mak aku kalo jumpa tikus kat dapur untuk dibunuh.. bahagia sungguh! but now, tugas aku sebagai food consultant untuk dia.. ayah aku yang lantik.. ngee.. *bangge* motif ayah buat cam tu still dalam investigation.. hehe.. actually, dia just nak hadkan si budak besar yang selalu makan berlebihan ni.. aku pon menjalankan tugas aku niyh dengan sebaik-baiknya.. *hehe [gelak setan].. padan muka ko che mat! kurus lah ko dalam masa sebulan*

 
 ini dia ahmad badawi a.k.a che matt


dia yang sengal dan aku yang normal


lihatlah keBESARANnya


conclusion nya, kau memang adik terbaiikkk! (sebab aku ade sorang je adik pon) ngee~



No comments:

Post a Comment