Thursday, November 11, 2010

ade ape kat dalam hutan?

haa.. cube teka ade ape kat dalam hutan..
try cepat!

haiihh~ tak payah lah.. lambat jugak otak kalians nih..
dalam hutan ade ex-student 5 Dedikasi SMK Abdul Jalil Hulu Langat batch 2009..
thats the right answer!

hah? apekah?
ye lah.. kami bereunion di dalam hutan.. ;)
ok lah.. aku story kat korang by pictures lah ek..

nah.. tengok gambar-gambar nih.. dok diam-diam ok..  (>_<)



ok.. hanye ini sahaja yang hadir + cameraman + yg kat sblh kiri tuh ade lagi 3 to 4 people..
kalau kire gune jari tangan, for sure x cukup.. so, kira ramai gak lah yang datang memeriahkan reunion nih..


yup! kami sempat menyampaikan sebuah lagu nasyid mase kat dalam hutan niyh..
hopefully, beruk-beruk mak yeh, harimau-harimau bintang, penguin-penguin dan binatang-binatang lain yang menetap kat dalam hutan nih terhibur dengan nyanyian kami.. ;)


yyeeaahh! aku dan dia.. aku dulu-dulu kat sekolah, perangai cam monyet sikit..
haa.. yang kat sebelah aku tuh lah kawan monyet aku..  ;p


nahh.. cuci lah mate korang tuh dengan ciptaan Allah nih..  ;)


bak kate azizan which is one of my ex-classmate, sungai niyh masih dara lagi..
means tak tercemar lagi lah! 
tapi memang betul cakap jijan tuh.. sungai nih air dia gila jernih..
korang kalo datang sini.. mesti meloncat tergedik-gedik punye arh nak terjun sungai nih..


yup! inilah KAMI.. even dulu-dulu selalu bersengketa, but now dah jadi macam siblings..
love them!


 di dalam gambar: lola, billa, nana, betty. fathiah, razi and apiz..

kamilah yang suka memekak mase zaman-zaman sekolah dolu-dolu..
nak-nak lagi yang name lola tuh.. mulut dia macam buntutt ayam sikitt..
susah nak diam.. hehe..  ;p


 kenangan bersama~
sungai lopo, hulu langat!  ;)


yeeaahh.. lihatlah!
tadi kat hulu langat.. then tetbe je dah sampai gua niah..
*winkwink*

  
haiihhh.. bersemak-samun..
ape yang ade di dalam plactic bags itu? 
yeeaahh! itu sume tande ehsan kami kepada rakan-rakan..
MAKANAN!  ;)


yang aku pegang tuh merupakan payung yang omma aku sempat bekalkan sebelum bertolak ke sungai niyh..
omma cakap "jangan seronok-seronok sangat kat sungai tuh lin.. hati-hati sikit.. jangan main kat tempat yang dalam.."
BAIK MA! *anak yang solehah, patuh cakap ibubapa*  ;)


cubaan razi untuk memecahkan kepala aku..
*tak kan berjaya lah razi, coz aku kan keras kepala*
ngee~


yeeaahh! gambar ini telah menjadi buah mulut ramai orang coz aku dah paparkan kat dalam facebook..
disini aku nak explain kasi terang sume ok..
sudah terang lagi mau pakai torchligh + spotlight!
ini budak lelaki is my uncle ok..
ulangan.. my uncle..
so, no need lah jelous-jelous ye mak jah, mak ngah, mak timah sume..
theres nothing between me and him and also u! chill sudah!  ;)


 haa.. kalo korang nak tau, budak2 kelas aku dulu-dulu niyh sumenye gila camera!
addicted gila terhadap benda yang bernama CAMERA..
bila ade orang pegang camera tuh, mulalah sumenye terkinja-kinja nak enterframe termasuk aku..
ngehehe.. tanpa kami, siapalah camera..
;)

 

No comments:

Post a Comment