Thursday, November 11, 2010

B.O.R.I.N.G.. binatang ape tuh??



Boring [english]
Bosan [malay]
Ennuyeux [french]  
Chato [portuguese]
ボーリング [japanese]
Langweilig [german]
*thanks to google translate coz bg aq carik perkataan 'bosan' nih dalam banyak bahase*

ejaan and cara nak pronouns je lain-lain.. tapi maksudnye sume same je..
bosan.. yup! thats it!
aku sungguh tersangat bosan tahap chipmunk dah duduk kat rumah niyh..
almaklum lah, cuti semester gilaa lamaa..


dulu mase first-first cuti.. memang seronok gila vavun..! vavun pon tak gila macam aku.. ngee~
banyak gila benda yang aku nak buat nih..
nak masak nasi goreng lah *almaklum lah, kat uitm mane boleh nak main masak-masak*, nak naik basikal lah, nak qada' tido-tido aku and berjuta macam lagi aku nak buat..
but bila dah lame-lame cuti..
nah! amik kau! nak sangat cuti lame kan??!!
BORIINNGGG! *padan muke aku*

then, bagi menghilangkan kebosanan aku menetap lame-lame kat rumah nih, aku pon plan macam-macam.. not only for myself.. member-member aku pon tercampak masuk dalam plan-plan aku niyh.. *malang sungguh sape yang jadi kawan-kawan aku* hoho..

1st, aku plan nak shopping-shopping menghapuskan duit yang masih ade dengan team aq [team pokaq].. well, actually ingat nak pegi dengan betty je [my lovely honey bunny].. *oiitt! jgn ingat aku lesbo pulak! she's one of my BFF lah* then, bila pikir-pikir balik, asek-asek muke dia je yang aku hadap, rase dah naik muak + nak muntah darah dah.. *haha! gila kejam! menangis lah betty bila bace nih* suddenly teringatkan my team.. otak aku pon tiba-tiba menjana time tuh.. why not ajak je dorang sume sekali bcoz kalo pegi ramai-ramai baru syyiiookk kan! 
setelah hampir beribu-ribu jugak phone bill aku melambung pujuk dorang sume, akhirnye dorang on to join us except farhana coz dia ade kelas daa.. ;(
*sokay honey, next time kita pergi bersama-sama ok!*


here i show u ols some pics yg sempat ditangkap secara senyap-senyap mase kami tengah tergedik-gedik kat times square KL tuh..  ;)



 opps! betty tak de di dalam gambar..


 zia, betty and me..  ;)


 mereka dan mereka lagi..


 no caption..


nur izzati mohd isa [zaty]


suziana aznam [betty]


nur nabilah razali [billa]


norhafiziatun mohd sarif [zia]


nuramalina mohd arbawi [lola]


Times Square ;)







now, let me introduce kat korang team members aku nih..

1st - zia, merangkap presiden team pokaq.. curerently study kat matrik johor [account]
2nd- zaty, merangkap deputy president of team pokaq.. currently study kat matrik negeri sembilan [account]
3rd - lola [me], merangkap secretary of team pokaq.. and currently study kat uitm kedah [law]
4th - betty, merangkap committee member 1 of team pokaq.. ex-student of matrik perlis [account].. and will continue her study in albukhary university kedah [business account].. *ntah betul ntah tidak.. [aku main petik je]*
5th - billa, merangkap committee member 2 of team pokaq.. currently belajar di dalam form 6
6th - fanana, merangkap committee member 3 of team pokaq.. currently study at institut profesional baitulmal [LCCI]


sesungguhnya... aq sayang gila vavi kat mereka-mereka nih..

No comments:

Post a Comment