Thursday, November 18, 2010

twitter itu ape?? macam mane nak gune burung biru yang bernama twitter nih??


haa.. sampai begini sekali tahap kejakunan aku..
nih da kira dalam kategori jakun tahap mega!

twitter.. yeaahh! kini, aku boleh didapati di twitter ye?
rebutlah peluang yang datang selagi stok masih ade..  ;) *e'eh? macam tengah jual pil pelangsing badan lah pulak*
sila usha link ini ye? click sahaja.. 
tak susah mane pon.. aku bukannye suruh korang mencangkul ke, memberus bilik air yang berlumut ke..
yyeeeaahhh.. profile agak huduh sikit kerana belom beraksi dengan hebat lagi..
tunggu bila dah berjaya beraksi dengan hebat nanti, kulit-kulit profile aku tuh akan bertukar menjadikan korang lebih bernafsu untuk melihatnya.. teehee~

masa mula-mula guna twitter nih.. gila punye eksaited.. eksaited tak hengat!
sampai aku boleh seronok borak sorang-sorang dengan diri aku sendiri.. *apekah?*
ye lah.. aku ingat, member-member aku dapat lah bace sume comments yang aku reply kat diorang.. rupa-rupanya haram dorang tak dapat detect aku pon kat twitter tuh..
habes?? yang aku seronok-seronok berborak before that tuh dengan sape pulak??
takutt aiihh!
huh! ini first time aku diperdungu-dungukan dengan social sites seperti ini! 
HAH! Benci!! tak suka! tak suka!
memainkan perasaan orang! * lelaki, sumenye same! [e'ehh? ade kaitan ke nih?]*
emosi pulak.. teehee~

by the way, seronok juga bertwitter nih even aku tak reti nak gune sangat mende alah tuh..
tak pe amal, usaha tangga kejayaan..
in english version, effort is a stairs of success..
*ntah betul ntah tidak.. tibai aja lah nok*

bagi korang yang tak ade twitter lagi tuh, mai lah join twitter..
quite complicated but lama-lama nanti okay lah tuh..
MARI SEMUA! =P




1 comment:

  1. sengalnye adek aku....kau ok g....aku baru je nak wat twitter....xpe r kali ni kte jadik gang

    ReplyDelete