Saturday, December 25, 2010

handphone kuh milik bersama ;)


OPPS! tajuk entry macam marah je??
ehh.. mane ade marah..
suke nih.. nampak?

well, as usual aku selalu cakap kat mereka-mereka yang berkenaan..
aku beli handphone tuh memang untuk kegunaan bersama pon..
so, marilah kita bershare-share ok?
ngee~

ohh.. bercakap tentang handphone nih..
aku ade story pasal seorang kawan yang pelik yang sangat addicted akan handphone aku..
my merbok's friend Norain Hajarah Ramli..
kalo korang jumpe + kenal dengan dia nih, SUMPAH korang akan merasa pelik..
sebab dia sangat-sangat pelik..
sebab ape dia sangat-sangat pelik??
sebab aku rase dia pelik sangat-sangat..
sebab ape aku rase dia pelik sangat-sangat??
sebab SUKA HATI JANTUNG LIMPA PARU-PARU AKU LAH NAK RASE APE PON!

beliau sangat pantang melihat camera!
aku rase, kalo camera tuh boleh bercakap + ade tangan, dah lame kena sound  + kena cekik dah dengan camera tuh minah nih kott.. hehe..
* tak logik sungguh pemikiran!*
hehe..

and nak cakap nih..
handphone aku tuh memang penuh dengan gambar makcik ini saje aihh..
sampai siblings aku tegur, "apesal asek-asek gambar makcik nih je kat handphone ko nih?"
then, aku pon menjawab, "handphone nih kan aku beli untuk kegunaan bersama.. same je kalau kat rumah nih pon.. kan kita guna bersama jugak?"

but to ain, sorry to say..
memandangkan aku sedang dalam proses mengclearkan memory phone aku nih, your pictures sume aku dah pajak kat kedai pajak Ah Seng dah..
mula-mula masa aku nak pajak tuh, dia tak mau gambar kau tapi bila dah last-last tuh dia ambik jugak dengan muka ketat.. 
actually, dia nak gambar aku je masa first-first tuh..
maybe atas faktor aku lagi comel sikit dari kau kott.. haha! *koya lah muh*
nanti cukup bulan, ko tuntut lah balik ok..
kat kedai pajak Ah Seng tau.. hehe..


sape nak tengok wajah manusia yang bernama Norain Hajarah Ramli nih??
sila angkat kening!! ;)






ini lah beliau.. species terancam yang sangat-sangat pelik..
ye! tak payah cakap.. aku tau dah dia cute but already taken ok..
sila lap air liur anda yang sudah meleleh tuh!
*senyum ain*

catatan setan: actually, banyak lagi gambar minah nih.. oleh kerana terlampau banyak benor, tak ade rezeki lah aku nak menghapload sume gambar-gmbar dia.. nih nak cakap nih, gambar-gambar dia nih.. kalo korang compilekan sumenye sekali, dah boleh sama taraf dengan ketebalan buku social psychology untuk part 2 asasi undang-undang.. haa.. kalo nak tau tebal mane, nak dekat-dekat same tebal jugak lah dengan al-Quran terjemahan omma aku nih.. haa.. amik kau! *teori ke longkang!*



2 comments:

  1. HAHA. lepas ni aku dah tak pegang phone kau dah... sob sob sob. tp amek gambar boleh lah kannnn !

    ReplyDelete
  2. haha! amik je lah weh..
    kalo ko yang pegang, aku x kesah pon lah..
    kita kan kawan baik.. *winkwink.. ;)

    ReplyDelete