Monday, December 27, 2010

mid sem break yang sangat busy (!)


rasa macam nak mengeluh panjang lah..
hhhaaaaiiihhhhhhhhh~

penat dan sangat-sangat penat!
mana tak penat weh, aku nih dah diperlakukan macam robot!
*ceawaahh! ayat....*

okeh, aku start cuti hari tuh hari jumaat 24/12/2010..

jumaat tuh free lagi.. tuh yang aku berfoya-foya duduk kat rumah tuh..
langsung tak sentuh buku masa tuh.. almaklum lah, cuti kan baru start..
tak payah nak tunjuk skema sangat study sume kann.. hehe..

next, sabtu 25/12/2010..
temankan mak pegi klang.. member sekolah dia kahwinkan anak..
penat.. macam-macam public transportation aku naik..

26/12/2010
ke negeri sembilan..
sepupu mak kahwinkan anak..
macam yang orang selalu kata, sambil menyelam garuk kaki..
alang-alang dah sampai negeri sembilan tuh, jalan-jalan lah sikit kat tempat-tempat rekreasi..  ;)

27/12/2010
pegi temankan kak jenna buat medical check up + x-ray..
sumpah penat nak mamp** ulang alik from one place to another..
*u owe me one kak jenna! lain kali temankan aku pulak pegi shopping kat times square*  hehe..

28/12/2010
ada appoinment mata dekat klinik optometri UKM 
*haa.. jangan main-main.. family aku nih tak main lah check-check mata kat kedai spek mata sume nih.. terus pegi refer kat dokter tau*
tak payah lah nak koya sangat kann?

29/12/2010
plan aku untuk ke times square dan jalan tar dengan che mat..
dah macam-macam dah members merbokan aku kirim nih..
anak tudung lah, t-shirt lah..
*ingat aku nih penjual tudung part time ke kat jalan tar tuh?*
ceaawaahh! main-main je lah mal.. jangan rasa bersalah pulak..  ;)

30/12/2010
berkemungkinan akan adanya sesuatu berlaku di rumah aku nih..
kenduri ke apa ntah..
pasti akan busy.. DAN PENAT!

31/12/2010
SATU-SATUNYA HARI YANG FREE DARI SEBARANG AKTIVITI!!
masa hari nih lah aku nak berhempas-pulas menyiapkan sume assignments yang melambak-lambak tuh..
+ nak kena study untuk first test lagi..
*sempat ke satu hari je nih??* haih~

1/1/2011
cantik jugak tarikh nih kan?? nak kahwin lah masa nih nanti!
carikkan aku calon please! hehe.. *gatal benor aih!*
pada hari tersebut, aku akan kembali ke markas tentera kuh kembali..
UiTM Kedah kuh yang TERCHENTA!


haa.. packed sangat kan schedule aku..
dah rasa macam ahli politik pulak..
mesti the real ADUN Hulu Langat pon rasa macam apa yang aku rasa sekarang nih jugak kann?


so, satu je persoalannya sekarang..
BILA AKU NAK STUDY FOR MY FIRST TEST NIH???!!!


OMG!



 NAK KENA SIAPKAN ASSIGNMENTS LAGI???!!!

macam mana nih??  :(
Ya Allah, kau bantulah hamba-Mu ini untuk menjalani hari-harinya yang susah ini.. amin~


go lola go..! u can do it..!! don't ever give up!
insyaAllah~  ;)














No comments:

Post a Comment