Friday, February 18, 2011

stop staring at me (!)



STOP STARING AT MEEEEE !!!!!
stop it MR. T !!!!!
tak suka lahhh!!!
woi!! ko apesal haa??!!
cungkil bijik mata ko tuh nak??!!
i said, STOP IT!!


haa.. tengok tuh!! ko jangan nak gatal ek MR. T !
kita nih just kawan je tau! aku dah ade someone else yang aku admire dah.. ada paham?
*opps! waah gitu! kantoi nyah! hehe..*
stop staring at me!!
please stop!!


amboih! makin dekat pulak ko staring-staring aku ek?!
weh brader!
lu apehal plus ape kes tengok-tengok wa lagi nih??!!
lu nak dinner kasut supra ke malam nih haa??!!


astaghfirullah hal azim! ko dah kenapa amal oii??! sawan ke kancing gigi nih?? binatang tuh memang tak boleh nak tutup mata lah weh.. kalo ko nak sangat dia tutup mata, pegi cantas jahitan-jahitan kat mata MR. T tuh sume.. haihh~~~
kenapa aku jadi macam nih? adakah ini merupakan one of the factor aku tension dengan student life aku? yes! exactly lah! mane tak tension bhaii, minggu depan full kot schedule aku.. dah macam wakil rakyat dah.. TEST PSYCHO, FORUM BEL313,  PRESENTATION LIBRARY, SPEAKING TEST BEL260, TEST LAW.. huwaarrgghh! trauma! trauma! tak sabarnye nak tunggu semester nih habis.. 

anyhow, kesian dekat my MR. T.. tak ade taufan, tak ade tsunami, tetiba je kena marah dengan aku.. hehe.. i'm sorry MR. T.. haa.. aku nak citer pasal MR. T nih.. beliau seorang yang handsome, berdedikasi, ringan tulang *actually, binatang nih tak ade tulang pon*, and the most important characteristic of him is CUTE! *cute ke? tapi boleh lah, kalo takat nak cuci-cuci mata je* 

tak kesah lah korang nak cakap apa pasal MR. T aku nih, janji  aku nampak dia sangat perfect dari mata aku yang bersinar nih.. hehe.. okeh, nama diberi, MR. TURTLR MURTLE.. nak bagi short and sweet, just call it MR. T.. MR. T nih actually omma kita yang belikan masa kita kat terengganu ari tuh.. haha.. tapi yang sebenar-benar-benar-benar-benarnye, aku yang beria-ria + terkinja-kinja sangat suruh omma beli.. siap hentak-hentak kaki lagi kat kedai tuh.. *okay, u got me! itu tipu* apa pon, aku bahagia memiliki this blue thing.. kan MR. T kann? berikut adalah gambar beliau dari sisi.. *dari sisi kiri ke sisi kanan ke, aku pon tak tau lah.. janji yang pasti dan terang lagi bersuluh, ianya dari sisi*


MR. TURTLE MURTLE ;)

1 comment:

  1. kesian adek aku gile sudah....ckp ngan patong turtle

    ReplyDelete