Thursday, March 10, 2011



amalina.. amalina..
ceaa... bajet dalam musim final exam nih, tak nak lah bukak facebook and menghadap blog nih..
membazir waktu lah konon-kononnya..
PUUIIIHHHH..!
POOODAAHHHH CIII...!
niat tak serupa bikin! haha..
padahal dah siap deactivekan facebook dah tuh..
then, bukak.. reactivekan balik..
haha! macam bodo je..
 
tadi before nak online, rasa macam nak tanya kat roomate aku, aiman kautsar..
"boleh tak aku nak bukak facebook jap? kejap je..."
apesal aku rasa macam serba salah gila nak online during musim final exam nih?
kau online je lah! bukan dosa pon!
*soalan tuh pon memang macam nak mintak kaki je kann*
ngee~

persoalannya disini, mengapa kita sering kali ketagih dengan social sites seperti ini?
bagaimana cara nak overcome masalah ini?
apakah punca utama masalah ini?
*banyak tanya lah kau.. jawapan dia, TEPUK DADA TANYA SELERA LAH!*


baru je 2 hari aku tak bukak lappy aku nih, dah beranai-anai dan berbusut..
sarang spiderman tuh korang tak payah cakap lah, tuh tak kira lagi dengan segala sawang yang ada..
*okeh! itu semua tipu..*
bukak-bukak je, terus nampak desktop background lappy aku nih..



uuwaarrgghhh~~
rindunya kat gambar nih! 
dah 2 hari aku tak tatap.. haha..

okeh, done menghupdate belog..
kita kembali ke meja study..
3 more papers to go..
PULUN LOLA, PULUN!

=D



No comments:

Post a Comment