Sunday, April 17, 2011

Happy Birthday kak aishah!



yyeeaahh..!
♫ happy birthday to you.. happy birthday to you.. ♪
 happy birthday to kakak kuh.. ♫
♪ happy birthday to you..

haa.. ce cakap.. ce cakap.. sedap tak suara kita nyanyi? 
lemak berkrim disukai ramai kan suara i? aaaawww! hehe..
whatever lah kann.. 
hari nih genaplah kakak aku berumur .... teet.. tettt..
ttuuiitt! dah berapa ek umur kau sekarang weh? lupe lah! banyak sangat amount nye.. haha!
about 26, 27, 28 macam tuh kan? haa.. dah betul lah tuh..
ohh.. mentang-mentang lah hari nih omma masakkan nasik minyak khas sebab birthday kau, kau nak terkerek-kerek serta show off dengan aku ek?
nih, baca apa yang aku nak tulis nih... "ada aku kesah?"
haa.. nampak tak? bukak bijik mata tuh besaw-besaw sikit..
 
haa.. meh sini turn aku pulak nak show off.. 
hello? birthday aku, tiap-tiap tahun omma celebrate tau..
sampai aku dah naik malu nak tiup lilin kat depan budak-budak semua.. tahu?
siap buat doa selamat lagi every birthday aku..
haa.. ade aku cakap besar dengan korang? ade?
*walhal, baru je lepas habis bongkak dan angkuh*

ohh.. lupe! about your present, nanti-nanti lah ye?
hantar aku balik kedah dulu, then barulah boleh mintak-mintak present dari aku..
ada faham?? haha!
*yup! saya tahu saya adik yang kurang hasam dan masam*

tempek lah jugak sebijik gambar minah nih..
karang meleleh-leleh pulak air liur tuh sebab teringin kann..
haha!  


okeh! satu gambar saja cukup..
memory blog aku dah penuh..! sorry..

till then, adios!
=P
yang bajet cun,   
amalina arbawi  <3

3 comments:

  1. haha.comey je..bukan kau,kakak kau.haha.:p

    ReplyDelete
  2. oh, kakak ku... selamat hari jadi kakak ! :)
    tetibe je ngaku kakak. HORHORHOR

    ReplyDelete
  3. mandy: aiisseehh! tuh effect camera je tuh.. sila jgn tertipu.. haha!

    mal: aw aw aww.. x pe2.. kite share2 pon x pe, i x kesah.. :))

    ReplyDelete