Saturday, April 9, 2011

mary stayed out all night



hai readers!
haa.. apesal entry title aku nih macam pelik je kan??
well.. tuh actually nama sebuah drama korea yang aku baru je lepas habis khatam..
ianya memakan masa 3 hari 4 malam untuk aku mengkhatamkan 16 episods overall nih..
yes! i know itu semua impossible!
tapi, addicted punya pasal, semuanya jadi possible okeh.. harap maklum!



okeh.. for this drama, aku bagi ★ ★ ★ ★ lah..
what can i say here is drama nih sangat best and so sweeeeettt..
aaauuuuwwww!

okeh to sum up this drama is all about love lah kan, of course!
2 guys berebut kat sorang girl..
means here 2 hero and 1 heroin lah..
seriously, love story nih sangat sweet..
tapi tak tau lah kenapa lepas dah habis tengok drama nih, aku rasa the 2nd hero tuh yang deserve untuk dapat heroin tuh..
haih.. am i fall in love? haha!
*pannggg! berhenti merapu amalina!*
tapi sumpah! 2nd hero tuh sangat cool.. i like!
cool tapi tak poyo okeh.. sekian!


haa.. ni lah 2nd hero dia..
yes! i know, dia tak ada lah handsome mana pon.. but character yang dia pegang tuh memberi impact yang amat besar buat aku.. * waahh gitu ayat!*

then, based on this drama aku dapat belajar one new thing..
between trust, hope and love which is the most important one? 
haa.. sila jawab!
salah! salah! enough! shut up!
the answer is loyalty..
yup! loyalty atau dalam bahasa ibunda kita dikenali sebagai kesetiaan..
kesetiaan memang sangat penting dalam setiap relationship..
tak kisah lah hubungan antara family ke friendship ke or even love relationship sekalipun,
without loyalty, sesebuah relationship tuh tak akan last long kan..
haa.. cuba korang renung-renungkan ok..

so, marilah kita setia sesama sendiri ok?
renung-renungkan dan selamat beramal...!
till then, adios!

=)







No comments:

Post a Comment