Wednesday, April 27, 2011

virtual keyboard



 
makkkk... ayahhhhh! i want this..
birthday alin nanti, boleh tak tolong belikan?
*lama lagi lah weh birthday kau!*
pergghh! cun siot!!

hari tuh alin mintak guitar kat atas nih, ayah tak bagi kan?
ayah kata macam jantan kann?
haa.. now, please buy me keyboard yang kat atas nun pulak.. nampak feminine sikit yedakk?
haha!

haa.. mesti korang nak tanya, aku nak buat ape dengan keyboard nih kan?
dah macam jantan pulak aku nih kan mintak benda-benda yang macam nih.. haha!
like i care! aku minat kott, nak buat macam mana kann..

cuba korang click link bawah nih.. try sebijik main keyboard nih..
then, apa yang korang rasa?

guitar, piano, drums, bass..
peerrgghhhh! *boleh membawa sawan kalau aku tatap benda nih lama-lama*
teringin untuk memilikinya..  -_-
multi-uses right?? terbaik kott!
kalau lah aku dapat berjaya memainkan lagu rendang tok wan by hattan guna binatang benda alah nih, bangga kott!
berjalan tak pijak bumi lah aku nanti..

in a nutshell, jom kita start saving money now..
till then, adios!
=))

yang gilakan guitar + piano,
 amalinaarbawi <3     

No comments:

Post a Comment