Wednesday, May 11, 2011

menyahut cabaran! :-)



oleh kerana aku sayangkan kau, aku sahut cabaran ko..
tapi aku tak janji ek boleh answer semua questions nih..
in case kalau ade hal yang tak dapat dielak ke, aku maybe akan postpone answering kott or tak kan answer lansung.. hehe

orite lah..
question for day 01 : my current relationship..
haihh.. malas betul lah nak cerita pasal relationship semua nih..
hilang terus mood i tau..
*waah! dan-dan hilang mood kan? nampak benor menipunya*


orite.. honestly, ingin dinyatakan disini that i'm a single girl..
*senyum tersipu-sipu tergedik-gedik.. waah! gatal kau kan!?!*
haha! sorry.. tak berniat pon.. itu semua reaksi diluar kawalan ok..
harap dimaafkan..

waahh! pakcik! haa! ye! ye! pakcik yang tak ade gigi tuh..
haa.. anda lah.. habis tuh, siapa lagi??
ambooiihh! tersenyum-senyum ek baca entry saya nih??
sorry to say lah pakcik, saya tak kawan dengan suami-suami orang semua nih..
harap maklum.. hehe..  :D


 actually, aku dah lama TAK fikir nak ber-relationship dengan somebody or someone or something semua nih..
aku rasa macam tenang + happy gila dengan single life aku sekarang nih..
rasa something like "i'm free!"
bebas untuk nak buat ape saja..
nak gelak tak hengat dunia boleh..
nak makan non-stop pon boleh..
tak payah nak cover-cover kann?
look, bila kita ada boyfriend nanti mula lah nak tercover sini tercover sane..
nak gelak pon bajet tergedik-gedik punya gelak kann..
nak makan pon, bukak mulut macam tak bukak je kan..
haih -.-"
*aku lah tuh masa dulu-dulu! haha!*

well.. pengalaman banyak mengajar aku untuk berhati-hati dalam mencari emas partner..
someone that we can trust..
someone yang understanding..
and the most important thing, tidak suka meng-control..
so that kita akan rasa bahagia je bila bersama beliau..
*waahh! ayat kau berbunga-bunga cinta lah weehh! geli bulu ketiak aku!*

malu lah bila cerita-cerita pasal relationship nih..
dah lah tuh..
jangan nak korek banyak-banyak pulak dari aku ek??
past story aku semua, jangan harap korang boleh tahu ok..
*waah gituh kan?? kedekut cerita sungguh minah nih!*
bukan kedekut lah u alls.. i MALU!
ahaks!


postscript: aku pon nak challenge orang lain jugak lah.. jom kawan-kawan, kalau berani! mengisi masa lapang anda..  :)

till then, adios!
=)

yang perasan cute,
amalina arbawi <3

No comments:

Post a Comment