Wednesday, June 15, 2011

fuhh.. retake!


fuhh! fuhh! fuhhh!
*tiup-tiup habuk*
konon-konon dah berhabuk lah blog aku nih..
al-maklum lah, dah lama tak meng-up-to-date kan blog kann..
i kan budak universiti, so i don't have enough time lah kan nak update-update selalu sangat..
*ececehh.. bongkak lagi angkuh kau ek jadi budak universiti?*
tak payah nak koya sangat lah kann..
MUET pon tak pass band 4!

DAMN!!!
cakap pasal MUET nih, haihhh..
menggelegak darah aku nih..
rasa macam nak tumbuk orang pon ade jugak nih..
tension aihh tak dapat achieve band 4 macam orang lain..
i dapat band 3 jew taw.. *ala-ala gedik mintak pelempang*
requirement untuk masuk degree in law kat UiTM Shah Alam is at least band 4 & 3 pointer and above..
ulangan, AT LEAST BAND 4..

What The Frog! diorang ingat senang ke nak dapat band 4 tuh??
korang study sampai tahap tongkat mata guna mancis pon belum tentu boleh dapat band 4 tau..
so that di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan selamat hari raya tahniah for those yang memiliki otak-otak yang amazing yang dapat mencapai band 4 nih..
HEBAKK MUNG NIH..

so, nak tak nak terpaksa lah aku retake MUET balik..
nasib baik for the second time..
kalo dah ke-third time, mmg HARAM lah aku takkan retake lagi..
but aku still encourage member-member aku yang lain untuk retake lagi sekali eventhough dorang dah 2 kali ambik MAUT MUET nih..
tak rugi pon actually.. selagi ada peluang untuk kita membuktikan kemampuan kita, so let's try together!

pin number dah beli..
dah register MUET online...
tinggal nak tunggu masa nak exam je..
yang kena repeat MUET,
amalina arbawi  <3

2 comments:

  1. haha! thnks iqmal.. smngt nih pon aq dpt dr org lain jgak.. :)

    ReplyDelete