Thursday, June 9, 2011

kena tinggal :-(


bye bye omma..
bye bye ayah..
bye bye kak sha, abg nizam, kak amie, kak jenna and che mat..
bye bye semua..

semoga kalians selamat pergi dan selamat pulang..
jangan lupa belikan apa-apa yang patut untuk aku okeh..
and tak sabar nak tunggu korang cerita pasal Terengganu nanti..

mood: sedih kena tinggal.. tapi tak tunjuk kat depan orang even my family..  

bukan setakat sedih sebab kena tinggal je malah tension dengan segala assignment yang datang bagaikan Tsunami dalam hidup aku..
tuh tak termasuk lagi dengan segala test-test yang lecturers aku rajin sangat buat..

buku Law 3 je dah tebal ala-ala al-Quran terjemahan kat rumah aku..
dengan subject Economy yang memaksa aku untuk kira ini and kira itu..
*aku ntah lah dungu maths*
plus subject Global yang haram aku tak paham..
BELs yang menggila dengan segala outline nya..

Ya Allah..! 
kau permudahkanlah segala urusan aku untuk semester terakhir asasi aku nih..

postscript: hidung dah tak berdarah lagi dah.. alhamdulillah.. OMG!! teringat pulak akan result MUET yang bakal keluar this monday.. fuhh!stay cool amal! insyaAllah, u deserve to get what have u struggled for.. the problem is, aku struggle ke?? huu~

till then, adios!
^_^
yang rindukan family nya,
amalina arbawi <3   

No comments:

Post a Comment