Monday, June 27, 2011

seberapa pantas korang menaip?


hai u alls..!
hari nih, tiba-tiba je aku perasan yang aku nih konon-kononnya seorang penaip yang laju diantara yang terlaju..
PUUIIHH seketul untuk kau..!
perasan je lebih kan?? i know..

so, to prove myself yang aku nih memang boleh menaip dengan laju,
dengan kesengalan yang membelenggu jiwa aku nih,
dengan nekad yang menggunung tinggi,
dan dengan segala kekuatan yang ada pada diri ini,
aku pon pergi lah google something related to the typing things and all that..
then, terjumpa pulak website 10-fast-fingers.com
website nih allow you to know your ability lah kan seberapa pantas and cepatnya korang taip all the words given in one minute..

so, aku pon try lah..
ntah hape-hape ayat ntah yang dia suruh aku taip..
setelah aku cuba taip selaju yang mungkin..
ini result aku..



33 perkataan
                            First try..

29 perkataan
                     this is my Second try



36 perkataan
                             Third try

laaaahhh.. 
rupanya tak ade lah hebat wa pantas sangat pon aku typing..
permainan perasaan je tuh..
haih~
tak baik main-mainkan perasaan kita tau!

ingatkan dapat lah mewarisi skill mak aku yang terer typing tuh..
dia taip tak pandang keyboard pon Cik Jah oii..
haa.. hebat tak hebat nak habaq mai nih? jangan main-main..
mak i siap ade sijil menaip lagi tau..
bangga je dia tunjuk sijil tuh kat kami adik-beradik nih..
sabor je lah kan~

tekan SINI kalau nak tahu kemampuan korang pulak..
all the best, kawan!

postscript: tak sedar diri esok ada test ECONOMY.. sempat lagi wasting my time dengan perkara-perkara yang useless macam nih.. haih~ amalina.. amalina..
but, it does'nt mean that kalau korang try taip-taip dengan link yang aku bagi kat atas nih, korang pon useless macam aku ok.. yang useless, aku sorang je.. hee~

till then, adios!
yang perasaan dirinya pantas menaip,
amalina arbawi  <3

2 comments: