Friday, June 17, 2011

semester akhir :)


hai tawan-tawan..
dah makan? 
assignments dah siap??
baju dah basuh??
*kalau soalan-soalan nih ditujukan pada aku, the answer is for sure BELUM*

merujuk kepada entry title aku kat atas..
my last semester! yeeaahh! 
aku ada satu azam baru sempena semester terakhir aku menetap or dipenjarakan kat UiTM Kedah nih..
apakah ia?? haa.. nih nak habaq mai sat kat ampa sumaa..
aku nak bergumbira, berbahagia, bersuka ria dan berjoli habis-habisan dengan semua kawan-kawan kat Kedah nih..
*amboi, ayat berjoli tuh cover sikit jangan sampai mak terbaca.. mati aku kena baling dengan periuk belanga semua nanti*
tak kira lah bergembira dengan yang aku kenal ke, tak kenal ke, or even yang baru nak kenal pon asalkan kita semua rasa happy bersama.. 
aku nak ada banyak banyak banyak kenangan manis dekat Merbok terchenta nih!
hooyeah!

antara plan aku dan kawan-kawans aku untuk semester nih:
- pergi jalan-jalan tengok wayang = mark as done!
- pergi shopping beramai-ramai = mark as done!
- pergi makan besar bersama-sama members = mark as done! secret recipe lagi tuh, jangan main-main!
- nak main futsal sama-sama every week = baru tertunai sekali sahaja
- nak berjogging di pagi hari pada hari cuti = belum tertunai
- nak main badminton kalau ada raket = belum tertunai
- nak pergi picnic kat Taman Rekreasi Sungai Petani = belum tertunai
- nak pergi tengok cerita Harry Potter baru kat wayang = belum tertunai
- nak pergi tengok cerita The Smurfs 3D kat wayang = belum tertunai
- pergi bersuka ria di The Carnivall = belum tertunai
- pergi bercuti ke Penang = belum tertunai
- pergi melawat mak aida bersalin = belum bersalin, macam mana nak tertunai
- pergi trip dengan classmates ke Pulau Pangkor = belum tertunai

*waahh! banyaaakkkknya plan kau Mak Jemah oii*
actually rasa macam nak tambah lagi je kalau boleh..
nak bagi pack sampai kami akan rasa sedih gila bila nak tinggalkan Merbok, Sungai Petani, Kedah nih..
insyaAllah hopefully semua plans nih berjalan dengan lancar..
and lagi best kalau semua kawan-kawan aku dapat join..


postscrip: nak tahu tak, petang tadi kan kann kannnn... kami main futsal dengan anak-anak warden kat UiTM nih.. kami kidnap dorang sekejap je.. hee.. sumpah best gila and mereka sangat comel!

till then, habis meng-update..
adios!

yang sedang menikmati bait-bait kehidupan semester terakhir di Kedah,
amalina arbawi  <3

2 comments:

  1. jgn lupa kawan hang kt sini yaaa :)

    ReplyDelete
  2. hehe.. x lupa aihh.. nnt aku cuti, jom kita p berjoli kt KL rmai2 jom.. *waah gituh!

    ReplyDelete