Friday, July 22, 2011

jalan-jalan sorang-sorang ke KL


ececehh..
tajuk entry bajet nak show off lettew..

heeii! siapa tak bangga maa?
kau ade berani pergi jalan-jalan kat KL tuh sorang-sorang macam aku?
ado?
memang TAK lah kann..
#dusshhhh!
haa.. sedap dapat makan penumbuk?
*tak payah nak koya sangat lah kann*

 
orite! enuff dengan cakap-cakap besar..
sekarang kita cakap sederhana-sederhana je..
just nak cerita kat korang yang aku sudah berjaya pergi menengok dan menghadap Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2 dekat Golden Screen Cinema, Times Square last wednesday..
and ditemani oleh seorang kawan yang sangat-sangat berhati perut.. 
haha! ye lah, sebab dia sanggup nak temankan aku kan..
datang dari jauh-jauh semata-mata untuk aku je..
*perasan!*

frankly speaking, Harry Potter was seriously HEBAT!
siapa yang tak pergi tengok lagi cerita nih, elok lah pergi cepat-cepat..
orang-orang tua pon selalu cakap, benda yang baik-baik nih, tak elok kalau dilambat-lambatkan..
haha!

ouhh! and also nak cerita...
KITA ADA BELI KASUT BARU!!
tadaaa..!

haa.. nih kotak dia..
 kasut Atlanta je pon..
kalau nak beli Converse, sekali sekala boleh laa..
kalau selalu, memang tak mampu lah wehh!
botak lah kepala mak aku nanti..
sila jangan tertipu.. kotak dia je GAH macam nih, TAPI SEBENARNYA...
HAA! sneakers biasa je pon..

WARNA COKLAT???
kasut nih kann, bila aku pegang kat tangan, nampak okay lah jugak..
tapi, bila dah pakai kat kaki, macam sakai je aku tengok..
heiisshh, rasa macam tak sanggup aku nak tengok lama-lama..
nasib baik benda nih pakai kat kaki je.. haih~
0_0


haa.. nih aku nak cerita sikit lah pasal kasut nih..
actually, masa aku nak beli tuh, aku pilih yang warna biru..
CUN KOTT!
memang tak tergamak lah aku nak pilih yang warna coklat nih kann..
jauh panggang dari api!
tapi unfortunely, size untuk kaki aku tak dakk pulak untuk yang warna biru tuh..
so, aku pon capai je lah kasut coklat nih sebab memikirkan condition kasut aku yang sekarang nih memang dah betul-betul nazak pon.. malas nak pikir dah..
haih~ almaklumlah kann, keturunan aku kan keturunan KAKI GAJAH semuanya..
so, jangan nak mimpi di siang hari lah untuk dapat pakai kasut yang cantik-cantik..
kes carik sneakers nih kira okay lagi.. kami adik-beradik, kalau nak carik kasut raya (wedges or heels), memang kena datang kedai kasut tuh subuh-subuh, nak kena try banyak kali punya pasal before beli..
haih.. nasib badan lah kann..
tapi alhamdulillah lah jugakk, at least aku ada kaki.. :)

end of story..
till then, ADIOS!
:D
yang dah terbeli kasut yang pelik,
amalina arbawi  <3     

2 comments:

  1. cun gak kasut kau, at least ada kasut. kasut aku dah takde langsung tahu ? yg north star tu sebelum balik kl aku dah campak tong sampah dgn niat nt cuti beli yg baru. sekali aku pergi carik, orang bata tu cakap "takde size lah adik, tinggal size 7 aje" berkecai hati aku balik merbok tanpa kasut baru. T___T pinjam kau punya boleh ? *macam lah muat -,-

    ReplyDelete
  2. haha! boleh2 ! nnt bila ko pkai bwk g kls, sesampai je ko kat kls tuh, yg tggl just sytokin ko just.. mmg cicir lah kann kasut tersebut..

    ehh, jom lah aku temankan g carik kasut? kat CS nnt.. :)

    ReplyDelete