Thursday, July 28, 2011

kempunan.


haih~
teringin gila nak naik flight untuk balik ke tanah air..
*cehh! padahal dari Kedah nak balik ke KL je pon*

memang macam HARAM lah kan..
nak beli tiket untuk 24 august..
hari nih aku tengok harga tiket flight Airasia tuh RM52..
terus pergi cucuk duit kat ATM, semangat punya pasal..
esok usha lagi, tengok dah tukar jadi RM63 pulak..
lepas tuh terus carik tiket untuk time yang lain but still in the same day..
okeh! DAPAT! buat sujud syukur.. 3.00pm - RM33, 24 august 2011..
dah cantik dah tuh !
then, esok aku usha lagi sekali, naik jadi RM63 jugakk..
*ceh ! tak sempat lagi aku nak book, dah naik harga*
lepas tuh, tengok untuk 25 august pulak, pagi.. RM53..
WTFish !

MEMANG TAK LAHHHH aku nak beli..!
kalau dicampurkan tambang teksi and segala tax flight semua, dah boleh beli dua tiket bas balik KL kott !
omma aku pon mesti tak bagi punya lah..
daripada aku membazir duit tuh, baik aku simpan duit tuh untuk bayar yuran kolej yang still tak berbayar-bayar lagi tuh..
*aku nih dah boleh dikira sebagai refugee dah menginap kat UiTM nih sebab tak bayar-bayar yuran kolej lagi*

TAPIIIIIIIII...
kempunan lah kannn...
NAK NAIK FLIGHT !!!
*sambil hentak-hentak kepala kat dinding*
kesian kat aku kan? sadis sungguh hidup ini..
tak apa lah.. bila dah tua nanti, aku wakilkan anak aku je lah naikkan flight untuk aku..
nanti aku lambai-lambai je dia dari airport..
PASRAH~

by the way, happy dapat hang out dengan member-member hari nih..
karaoke, shopping-shopping..
as usual, mereka semua memang sangat AWESOME..
love u alls lah ! bagi kiss sikit, MUAAHH !


postscript: oleh kerana batak punya pasal sebab first time nak naik flight, aku tanya kat kawan aku, "eh, kalau naik flight nak kena buat medical check up, x-ray, check darah and all that ke?"
Memang batak sangat lah kann.. kesian anak si Bawi nih.. =.=

yang dah tak sanggup berbicara soal FLIGHT lagi,
amalina arbawi  <3    

No comments:

Post a Comment