Monday, July 11, 2011

perlu tak aku jealous?


huu~
jealousnya..!
jealous pulak rasanya tengok kawan-kawan aku kat facebook tuh semua,
every an hour, mesti akan ternampak "blablabla is now in a relationship with blablabla"
tiba-tiba rasa macam nak ada mata air pulak..
*tolong tampar muka aku nih sikit bagi sedar*

tapi apa kan daya, i tak jumpa lagi Mr. Terengganu i..
huk huk..
Mr. Terengganu, cepat lah mendaftarkan diri!
i tak nak yang dari negeri lain..
nak TERENGGANU jugakk! haha!
*memilih sungguh!*
hee.. alaahh, saja je nak menggedik sebenarnya..
 lagipon aku belum bersedia lagi nak berkasih-kasihan nih..
single is better than couple  :)

tiba-tiba aku teringat pulak cerita 3, 2, 1 Cinta..
37:1 nisbah untuk perempuan and lelaki..
kajian menunjukkan bahawa tak lama lagi makin ramai lah wanita yang akan jadi Anak Dara Tua (andartu)
AARRRGGHHH!!
TAK MAU!!!

maybe betul apa yang one of my friend pernah cakap, AIMAN HUDI..
zaman sekarang nih memang perigi kena carik timba kot agaknya kan?
DAMN! sumpah malu lah kalau macam tuh gayanya..
jatuh lah maruah kalau macam tuhh! tak macho dah lah aku nanti..
and, kajian juga menunjukkan bahawa tak lama lagi, makin ramai lah lelaki yang kahwin 4 (poligami) sebab jumlah wanita lagi ramai dari jumlah lelaki sekarang nih..
*tanda-tanda Hari Kiamat.. TAKUT!*

haihhh~
untunglah jadi lelaki kan?
tak payah risau pasal semua nih..
ada siapa-siapa yang pandai buat magic tak?
boleh jadikan aku lelaki?
*cehh! tak tahu bersyukur! Allah dah ciptakan kau dengan sebaik-baik kejadian dah weh!*


tapi, without "the special one" pon aku dah cukup bahagia hidup kat dunia nih..
sebab dikurniakan member-member yang banyak and sumpah sporting gila,
family yang happy go lucky..
sayang korang semua!
 always by my side okeh?
janji tau?

till then, ADIOS!
yang sedang berfikiran RUBBISH,
amalina arbawi  <3  

4 comments:

  1. hhahahahhahaha.
    salahlah!!!!37;1 la bru betull;p
    amboii..nama aku termsuk skali ea..haha
    meh aku tolong carikkan...hik3

    ReplyDelete
  2. eh?? a'ahh.. silap pulakk!
    yeeaahh! ko termasuk dlm list.. tp kau tak buat "aiman hudi is now in relationship with HTB" pon kat facebook??
    haha! haa.. tlg lah crikkan.. tp aku nak TERENGGANU people.. hehe.. *susah woohh nk carik org2 ganu nih, aq da lama da start searching*
    0_0

    ReplyDelete
  3. tolong lah cari untuk aku sekali weh. hahaha

    ReplyDelete
  4. haha! mal, ko nak orang mana??
    statekan nama negeri.. nnt senang sikit mandi nak tolong carikkan utk kita.. :)

    ReplyDelete