Thursday, August 18, 2011

settle.


hai peng-ushas !
lama dah aku tak menghapdate blog kan kan kan?
*mampuhgi lah ! ada orang kesah ke kau update blog ke tak?*
fineeeeeeeeee !  
=.=

just wanna say, beban di bahu aku dah semakin berkurangan.
test economy = done !
quiz economy = done !
mock debate = done !
mock persuasive speech = done !
paragraph 1 for legal essay = done !
real debate = done !
global test = done !

so, korang faham lah kan apesal aku dah LAMA sangat tak update blog nih.
alhamdulillah, aku masih lagi bernafas setelah mengharungi minggu-minggu yang sangat tough.

lists untuk assignments, test & quiz yang masih menunggu before habis semester 3 yang sangat precise bagi aku nih :

- 2nd test economy
- 2 more quizzes for economy
- final essay for legal writing
- persuasive speech

go go chaiyok lola !

kalau habis semua kerja-kerja nih,
means that the time for me to say GOODBYE kat merbok nih dah nak sampai lah.
so, let the time go pass slowly please.
belum sedia nak berpisah dengan girlfriends and boyfriends aii yang ada kat merbok nih lagi.
T.T

postscript: tak sabar nak pergi bukak puasa dengan all my classmates sekejap lagi. hati sedang berbunga-bunga.

yang tak sabar nak balik raya,
amalina arbawi   <3  

No comments:

Post a Comment