Thursday, October 13, 2011

Ujian Undang-Undang


hai tawan-tawan.
lama dah i tak update blog kan?
mesti u olls semua rindu nak baca blog i nih kan.
ouh silap silap silap.
mesti u olls semua rindu nak baca blog i yang vavavoom nih kan?
*ada siapa-siapa rasa nak bagi penampar dekat budak nih? silakan.*
PANG! haa. nih makan dia.

 haa. nih nak ceghita nih.
aku baru je habis buat Ujian Undang-Undang Lesen Kereta kat Cheras tadi.
cuba teka i pass ke tak?
cuba teka?
cuba teka?
cuba teka?
*apa yang tergedik-gedik sangat minah nih hari nih? bagitahu je lah pass ke tak!*

okay lah, aku bagitahu.
nak manja-manja sikit pon tak boleh.
aku LULUS okay.
jangan pandang ku sebelah mata!

43/50.
markah lulus is 42/50.
HAHA! nyaris-nyaris nak gagal dah kan?
okay, aku sedar itu.
tapi, aku still bangga walaupun aku nyaris-nyaris nak gagal sebab akulah satu-satunya student yang LULUS untuk hari ini!
yahoo! yihaa!

alhamdulillah.
btw, jimat duit mak aku RM40 sebab tak payah nak re-do exam tuh balik.
Syabas lah LOLA!
tak sangka lah kau pandai macam nih!

whatever! daaaaaaaaaaaaaaaa~


1 comment:

  1. chewahhh lepas nie aku gi kl ada lah driver yg nak tlg bawak ke sana ke sini..hehe

    ReplyDelete