Sunday, February 12, 2012

touched.


assalamualaikum.
hye candy buddies !
* eh? reti jugak budak bagi salam rupanya kann? biasanya start entry with "hai" ala-ala omputih. *
warna kulit pon coklat gelap, tak sedaw diri !

" touched "
have you ever felt touched?

haa. cuba kalians look at this picture.
bawah nih.


haa. apa macam?
kau ada?
tak kan? kalau tak, senyap je okay.

someone's gave me this sweet thing 2 days before i quit from my job okay.
cuba teka siapa? cuba teka siapa? cuba teka siapa?
* panggg ! percuma satu penyepak ! *

MY GREAT BROTHER !
abang ! you're such a good good abang that i had ever have lah Mohamad Farhan Mohamad Amin !
* ouh, his korean name Park Han Min *

eh? kita ada gambar bersama lah ! baru perasan.
 setelah aku punggah semua gambar-gambar dalam laptop aku yang usang nih, tiba-tiba terjumpa pulak this picture.
rezeki korang lah dapat tengok setepek rupa paras beliau.
almaklum lah, dia nih retisss yang hot setappp kann. mana lah nak ada banyak sangat gambar-gambar dengan rakyat jelata yang biasa-biasa macam aku nih.

back to my story.
motif beliau memberi benda alah ini adalah untuk apa sebenarnya?
hehehe.
untuk nak tengok aku nangis terharu lah tuh kann?
if that's the point, so i guess you have successfully done it.
:-P
by the way ann, thanks for all your gifts okay.
not to forget, your "D" tuh sekali.
sweet ! i like, totally love it.
memandangkan aku dah tak ada kat kedai tuh,
ada wasiat sikit aku nak bagi kat kau nih.
  1. Tolong jaga kak Fieza tuh baik-baik okay. suruh workers lain patuh arahan dia.
  2. Please be a good leader to guide pekerja-pekerja baru (freshie) ke jalan yang elok ye?
  3. Tolong make sure that kedai tuh selalu mendapat sambutan orang ramai ek?
  4. Please take care of them and yourself for me okay.
  5. And last but not least, please do not forget me. hee~  #sedih
till then, adios !
much love,
amalina arbawi  <3

    No comments:

    Post a Comment